Przejdź do treści Przejdź do prawej kolumny Przejdź do stopki

Informacja o zadaniach z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest – 2020

Informacja o zadaniach z zakresu usuwania  wyrobów zawierających azbest zrealizowanych przez Gminę Smętowo Graniczne w latach ubiegłych 2012 – 2020
 

Całkowity koszt  zrealizowanych zadań: 67 405,08 zł.
Kwota uzyskanego dofinansowania w WFOŚiGW w Gdańsku: 58 944,00 zł.
Kwota uzyskanego dofinansowania z innych źródeł (wkład mieszkańców, budżet gminy): 8 461,08zł.
Całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwianiu (Mg) z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku: 138,039 Mg
Okres realizacji:  2012-2020

W roku 2012 otrzymano dotację  na  usunięcie wyrobów zawierających azbest powstałych w wyniku klęski żywiołowej, która nawiedziła naszą Gminę w dniu 14 lipca 2012 r. z WFOŚ i GW w Gdańsku  w kwocie 29.548,00 zł. Razem usunięto 34,2 Mg. Całkowity koszt zadania 29.548,80 zł.

W roku 2013 otrzymano dotację  z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez NFOŚiGW pn. ”Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” w kwocie 2990,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 2.996,00 zł.  Razem usunięto 8,51 Mg odpadów azbestowych. Całkowity koszt zadania 4.510,25 zł.

W roku 2014 otrzymano dotację  z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez NFOŚiGW pn. ”Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” w kwocie – 3.190,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 3.289,00 zł. Razem usunięto 8,223 Mg odpadów azbestowych. Całkowity koszt zadania 3.552,34 zł.

W roku 2015 otrzymano dotację  z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez NFOŚiGW pn. ”Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” w kwocie – 3.180,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 3.750,00 zł. Razem usunięto 15,381 Mg odpadów azbestowych. Całkowity koszt zadania 4.614,30 zł.

W roku 2016 otrzymano dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez NFOŚiGW pn. ”Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz „SYSTEM- Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest” w kwocie – 4.830,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 5.691,00 zł. Razem usunięto 16,26 Mg odpadów azbestowych. 

W roku 2017 otrzymano dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego pn.: „SYSTEM- Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest” w kwocie – 5.300,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 7.070,00 zł. Razem usunięto 22,445 Mg odpadów azbestowych. 

W roku 2019 otrzymano dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych  w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie – 5 760,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 5 760,00 zł. Razem usunięto 19,20 Mg odpadów azbestowych. 

W roku 2020 otrzymano dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie – 4 146,00 zł. Koszt kwalifikowany zadania 4 146,00 zł. Razem usunięto 13,82 Mg odpadów azbestowych.